7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@michaelp.dk
Vælg en side

Rottefælden Spil

(45 kundeanmeldelser)

kr. 99,00

I det klassiske spil Rottefælden fra Alga skal rotter (eller spillebrikker) reddes ud og fingrene ikke komme i klemme. Udfordrende plukspil til alle aldre og familiekonstellationer, hvor det gælder om at være hurtig, men fokuseret. … læs mere her

Er Rottefælden Spil på lager?

Annonce
Køb Rottefælden Spil

Varenummer (SKU): 17262 Kategorier: , ,

Varefakta

• Vare: Rottefælden Spil
  • Pris: Kr. 99
  • Kategori: Leg & Spil - Spil - Selskabsspil}

Rottefælden Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Rottefælden Spil som fødselsdagsgave er altid populær. Leg & Spil - Spil - Selskabsspil} kategorien har længe være i Top-10 på online shoppen. Coolstuff kendes af rigtig mange som det bedste sted at købe gadgets. Rottefælden Spil kan du bytte op til hele 90 dage efter du har bestilt den. Har du som mange andre næsten opgivet at finde den perfekte gave, skuffer du i hvert fald ikke nogen, hvis gaven bliver Rottefælden Spil, så gaven sikres en glad modtager. Skåret ind til benet: Rottefælden Spil er en super nice fødselsdagsgave. Mange gadgets bliver ofte opfattet som pjat, og det giver en lille chance for, at der er nogle, der ikke vil risikere at bruge gadgets som gaver. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, alle mennesker, store som små, har en holdning om, at gadgets er perfekte gaveidéer.

Gadgets købes oftere og oftere i webshops

Rottefælden Spil er en af de eftertragtede varer fra kategorien Leg & Spil - Spil - Selskabsspil} fra populære hos internet shoppen Coolstuff. For forbrugerne er ret populært, blandt shopper i hele Danmark. Mange leder efter den billigste Rottefælden Spil, mange ender med at købe hos Coolstuff. Det er nogle gang svært at mestre men, det handler om at modtageren af din gave bliver glad. Falder dit valg på Rottefælden Spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Husk du får:

✓ 2 års garanti på alle varer
✓ Hurtig levering: 1-2 hverdage
✓ Bestillinger før kl. 15 sendes samme dag
✓ Billig forsendelse fra kun kr. 35,-

Fordele ved at købe Rottefælden Spil online

Det er værd at huske på, når der shoppes online, giver de dig lidt bedre rettigheder, som ikke er en selvfølge i fysiske butikker. Produkter der handles i en dansk shop, skal have 14 dages returret. når produkterne er købt online, og i nogle tilfælde giver shoppen endda mere det er slet ikke ualmindeligt, at få 30, 60 eller 90 dages returret i dag. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og det er let at gennemskue, hvilken pris og betingelser der er bedst, når man kan se de forskellige shops priser med det samme. Det er let i dag at sammenligne priser - du kan gøre det direkte på din mobiltelefon i bussen eller toget. En anden ting du også slipper for, at skulle slæbe varerne hjem fra butikken. Når du har købt dine varer, sendes de til din adresse, alternativt kan de sendes til dig arbejde, og det giver en god fleksibilitet for dig. Glem alt om at stå i kø, hvor ekspedienten lige skal ringe til en anden for at høre, hvorfor prisen ikke går ind til det rigtige. Når handlen foregår online så gå bare direkte til kassen, når du har fundet dine varer, og betal med det samme, så behøver du ikke længere forudsige, hvilken kø der er hurtigst - vi gætter aldrig rigtigt alligevel.

45 anmeldelser af Rottefælden Spil

Der er endnu ikke nogle anmeldelser.

Vær den første til at anmelde “Rottefælden Spil”